- Parlem de malaltia i salut mental
(Anna Sangles, responsable de l'àrea de psicologia clínica d'adults del Centre Activament S.C., publicat a la revista Bloc, núm. 72, pàgs. 8 - 13).
- Entrevista a les professionals del Centre Activament S.C. (publicat a la revista Girosalut núm. 19)
- La comprensió lectora com a procés individual (Dra. Maria Mateo i Ferrer, publicat a la revista Educat núm. 11, pàgs. 20 i 21).
- Els sistemes de representació sensorial i el seu ús en l'aprenentatge (I). Sistema de representació visual. (Encarna Vallespí Doliu, publicat a la revista Educat núm. 9, pàgs 4 i 5).
- Diagnòstic i intervenció psicopedagògica: una visió des del model humanistaestratègic (Dra. Carme Timoneda-Gallart i Dr. Frederic Pérez Álvarez, publicat a la revista Àmbits de Psicopedagogia núm.9, pàgs 26-29, tardor 2003.
- Pèrdues auditives lleus. Repercussions sobre l'alumnat (Jesús Valero i Garcia, publicat a la revista Educat núm. 5, pàgs. 20 -22).
- Les dificultats de lectura i escriptura i les emocions (Dra. Carme Timoneda-Gallart, publicat a la revista Educat núm. 10, pàgs. 8 - 13).
- Neuropsicopedagogía de la Dislexia: Un Enfoque Innovador Para su Diagnóstico Tratamiento (Dra. Carme Timoneda-Gallart, publicat a la Revista Electrónica de Dificultades de Aprendizaje núm.2, Volum 1).
- Videojocs a l'aula (Miquel Àngel Torrico Franco, publicat a la revista Educat núm.2, pàgs. 10 - 12).
- Compromís i coresponsabilitat (Mario González Jorje, publicat a revista Educat núm. 5, pàgs. 33 - 36).
- Estudi Pisa 2009. Síntesi de reusltats. Generalitat de Catalunya.